!*ر ؤ ى الــــروح*!

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة
يرجي التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدى
عـــــاشـــــق H الأمـــــــل

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

!*ر ؤ ى الــــروح*!

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة
يرجي التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدى
عـــــاشـــــق H الأمـــــــل

!*ر ؤ ى الــــروح*!

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ســاكــون كــالــعــشــب الــنــاعــم انــحــنــي امــام الــنــســيــم ولا تــكــســرني الــعــاصــفـــة

!(بحبك يا أمي)!__!(في قلبي يا أمي)!__!(رضا ربى عليا رضاااكي .. وبركة حياتي دعاكي)!__!(وبقول كل ما افرح وانجح .. أنا أمي دعتلي)!__!(طول عمري بنادي يا أمي .. في تعبي وفرحي وهمي)!__!(وماحستش معني الكلمة .. غير لما اتقالتلى)!__!(في نظرة حناني ل بنتي .. بشوف نظرتك يا حبيبتي .. وأعيش وافتكر أحضانك وخوفك عليا)!__!(أشوف فرحتك بولادي .. يارب وكمان أحفادي .. يا أطيب ما شافت عيني .. ويخليكي لياااااااا)!__!(آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه .. بحبك يا أمي .. ياااااااااا أمي)!__!(بـسـمـة أمـل_نـبـع الـحـنـان)!

الــيــســا ـــــــ خــذ بــالــك عــلــيــا

عــــاشــــق H الأمــــل
    عــــاشــــق H الأمــــل
    الــمــد يــر الــعـــا م
    الــمــد يــر الــعـــا م

الــيــســا ـــــــ خــذ بــالــك عــلــيــا Empty الــيــســا ـــــــ خــذ بــالــك عــلــيــا

مُساهمة  عــــاشــــق H الأمــــل الثلاثاء أغسطس 23, 2011 5:20 pm

خد بالك عليه دى مش معملة تعملنى بيها وأبقى افتكر ليا ايام تعبت عشانك فيها خد بالك علية دى مش معملة تعملنى بيها وابقى افتكر لية ايام تعبت عشانك فيها ياررررريتك بس تفهمنى ومتستهونش بواحدة تبقى مجروحة ومبتبينش واحدة قد ما ضحى وتستحمل اول ما بتفكر تنسى مبستأذنش كان فى حاجات نقصاك وانا كملتها وحاجات كتير مش حلوة فيك جملتها انا فرصة لو ضيعتها هتزعل عليها ياريتك بس تفهمنى ومتستهونش بواحدة تبقى مجروحه ومبتبينش واحدة
    قد ما ضحى وتستحمل اول ما بتفكر مبتستاذنش من غيرى عيشة تخاف عليك طول عمرها من غيرى هتسيب روحها ليك لو سبتها من غيرى لو احتجتها واما تلقيها
    ياريتك بس تفهمنى ومتستهونش بواحدة
    تبقى مجروحه ومتبينش واحدة قد ما ضحى وتستحمل أول ما بتفاكر
    مبتستأذنــــــــــــــــــــــــــــــش
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين مايو 06, 2024 2:26 pm